klachten oktober 2014

Klacht 1: 6 oktober 2014
Case nr: 01699691

 

6 oktober 2014

Goedemiddag Grigor,
Graag bespreken met Garik, denk niet dat dit de bedoeling is. Lees de klacht goed door.
Het verzoek is dan ook, dat je  met Garik bespreekt iets langer wachten en vriendelijker bij de ouderen mensen.
Met vriendelijke groet,
Claire

6 oktober 2014

Ik heb een paar keer gebeld en heb lang genoeg gewacht. Na twee keer bellen ging de deur open zonder dat er gesproken werd. De deur gaat vaker open maar als ik niks hoor ga ik niet naar boven zonder zeker te weten dat er iemand thuis is. (ik heb paar keer hallo, hallo hallo geroepen) De deur gaat daar vaker open en dicht omdat daar steeds mensen naar binnen en buiten gaan. En dat ze binnen een MINUUT benden was klopt ook niks van. Ze is idd naar beneden gekomen en was boos dat ik volgens haar niet lang genoeg heb gewacht. Ik heb haar op een nette manier verteld dat ik echt wel een tijdje heb gewacht en dat er niet geantwoord werd. Zij bleef maar zeggen dat ze heeft gepraat en ik en dat ik niks terug zei. Conclusie is dat haar intercom kapot is. uiteindelijk gaf zij zelf ook toe dat haar intercom dan miescheen wel kapot is. uiteindelijk hebben we elkaar op een fatsoenlijke manier elkaar fijne dag gewenst.

En dat ze zegt dat dit niet de eerste keer is en dat het steeds zo met mij gaat? En dat ik op haar raam heb staan slaan omdat ik op een zaterdag pakjes voor andere mensen had.?? Dit is de eerste keer dat ik iets bij deze vrouw aflever, haar zie of een gesprek met haar heb gevoerd. Ik werk NOOIT op zaterdagen. Haar moet verteld worden dat niet iedereen met zwart haar het zelfde persoon en dat zij zich bijna zeker aan het vergissen is met een ander persoon.

MVG,
Garik

Klacht 2: 10 oktober 2014
Case nr: 01708302

 

6 oktober 2014

Hoi Grigor,
Hier een klacht van G. Garabedian van 8-10. Zending zou niet op het pkt zijn. Heb dit nagekeken en de zending is wel door de chauffeur afgegeven. Staat ook op de postkantoren bon. Chauffeur heeft dus correct gehandeld.
Met vriendelijke groet,
Jolanda

 

Klacht 2: 23 oktober 2014
Case nr: 01724567

23 oktober 2014

Hoi Grigor,
Kan je deze klacht met Garik bespreken wat er op dit adres is voorgevallen. En graag een terugkoppeling via mail. Is van vandaag om 09:54 uur afgeleverd. 

Met vriendelijke groet,
Marlie
 

23 oktober 2014

Beste Marlie
 
Zie hieronder de terugkoppeling van Garik
 
“Ik stap uit de auto.. En zie een mevrouw voor de deur van de balkon staan... ( de balkon is gelijk met de grond dus niet hoog) ik roep hallo? Ze reageert niet.. Ik roep nog een keer hallo waarop ze wel reageert.. Ik vraag haar of dit 93 à is... Zij zegt ja... Ik wil het pakketje overhandigen.. Zegt ze is dit een manier we hebben ook een bel... Ik zeg oh sorry... Dan bel ik wel aan.. En loop ik richting de bel waarop ze me terug roept en zegt nee is niet nodig... Dan begint ze hele verhaal te vertellen dat er ooit een keer ook bij haar voor de deur een pakketje is gelegd en niet in haar handen is gegeven dat vind zij geen manier... Het moet in de handen gelegd worden enz enz enz....En begint met een hoge toon dit is niet hoe wij HIER pakjes afgeven.... En hele tijd maar blijven herhalen HIER HIER HIER.. Ik vraag haar wat zij met hier bedoelt... Ik moest van haar maar es in de woordenboek gaan zoeken wat het woord hier betekent.... Voor mij was het overduidelijk wat zij met hier bedoelt.... Met hier bedoelt zij hier in Nederland... Ik heb haar gevraagd of het echt nodig was om zo te doen en zich zo te gedragen .... Ze bleef haar toon verhogen en maar dingen roepen... Ik heb haar gezegd dat ze maar es moet gaan op zoeken wat fatsoen betekent ipv racistisch te zijn.....”