klachten oktober 2014
Klacht 1: 6 oktober 2014
Case nr: 01699691
6 oktober 2014
Graag bespreken met Garik, denk niet dat dit de bedoeling is. Lees de klacht goed door.
Het verzoek is dan ook, dat je met Garik bespreekt iets langer wachten en vriendelijker bij de ouderen mensen.
Met vriendelijke groet,
Claire
6 oktober 2014
Ik heb een paar keer gebeld en heb lang genoeg gewacht. Na twee keer bellen ging de deur open zonder dat er gesproken werd. De deur gaat vaker open maar als ik niks hoor ga ik niet naar boven zonder zeker te weten dat er iemand thuis is. (ik heb paar keer hallo, hallo hallo geroepen) De deur gaat daar vaker open en dicht omdat daar steeds mensen naar binnen en buiten gaan. En dat ze binnen een MINUUT benden was klopt ook niks van. Ze is idd naar beneden gekomen en was boos dat ik volgens haar niet lang genoeg heb gewacht. Ik heb haar op een nette manier verteld dat ik echt wel een tijdje heb gewacht en dat er niet geantwoord werd. Zij bleef maar zeggen dat ze heeft gepraat en ik en dat ik niks terug zei. Conclusie is dat haar intercom kapot is. uiteindelijk gaf zij zelf ook toe dat haar intercom dan miescheen wel kapot is. uiteindelijk hebben we elkaar op een fatsoenlijke manier elkaar fijne dag gewenst.
En dat ze zegt dat dit niet de eerste keer is en dat het steeds zo met mij gaat? En dat ik op haar raam heb staan slaan omdat ik op een zaterdag pakjes voor andere mensen had.?? Dit is de eerste keer dat ik iets bij deze vrouw aflever, haar zie of een gesprek met haar heb gevoerd. Ik werk NOOIT op zaterdagen. Haar moet verteld worden dat niet iedereen met zwart haar het zelfde persoon en dat zij zich bijna zeker aan het vergissen is met een ander persoon.
MVG,
Garik
Klacht 2: 10 oktober 2014
Case nr: 01708302
6 oktober 2014
Klacht 2: 23 oktober 2014
Case nr: 01724567
23 oktober 2014
Kan je deze klacht met Garik bespreken wat er op dit adres is voorgevallen. En graag een terugkoppeling via mail. Is van vandaag om 09:54 uur afgeleverd.
Met vriendelijke groet,
Marlie
23 oktober 2014